tisdag 21 maj 2013

Tvättmaskin

Mamma är alldeles lyrisk. Hon har lyckats spara ihop pengar till en tvättmaskin. Jag har beställt den och den anländer om några dagar. Jag riktigt längtar säger hon var och varannan dag. I söndags var den årliga marknaden. Vi gick dit. Min bror bor mitt emot där marknaden finns så vi passade på att ta en fika med honom och hans familj. Lika kul att träffa dem varje gång :)

När vi kom hem till mamma igen sa hon, om jag dör nu så vill och önskar jag att din bror tar hand om dig.. Jag började gråta. Du ger fan i att dö nu, inte på bra många är!!

Jag har skrivit rätt många inlägg i mars månad. Det mest positiva var att jag började rita istället för att skriva. Då kunde jag slappna av, glömma omvärlden, bara vara jag i min värld. Det blir inga bra teckningar men väldigt annorlunda. De är mycket detaljerade men så blir det när man är bipolär. Huvudsaken är att jag gör något bara för min egen skull.

En jobbig månad som aldrig verkade ta slut. Därför får även det ljuset sluta att brinna. 

"Förlåt inte människor för att du är svag. Förlåt dem för att du är stark nog att inse att människor begår misstag"

"Om du inte gillar stigen du vandrar på, börja trampa upp en ny"

"Ibland låtsas jag vara normal. Men så TRÅKIGT det är....Så jag går tillbaka till att vara mig själv istället"






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar