onsdag 8 maj 2013

Fyfan för livet!!

Det värsta som kan och kunde hända mig har nog fanimej inträffat!! Jävla helvetes skit! Hobbe har inte varit hemma sen tidigt igår morse.

Han skulle aldrig gå ifrån mig. Hobbe har aldrig varit borta så länge. När han har ont, är skadad eller mår dåligt brukar han alltid ty sig till mig och vill ha närkontakt. Vi ligger då och gosar, kelar och umgås i soffan.

Så jag vet, det alternativet finns inte! Antagligen har räv jäveln fått tag i honom. Hobbe har inga korsband i bakbenen och är på så vis utsatt eftersom han inte kan ta sig fram tillräckligt fort. Om det har inträffat kan jag känna hans rädsla, panik, ångest och smärta i hela jävla mig. Vilken fruktansvärd tanke. Vad rädd han måste ha varit, slagits för sitt liv och dö på ett sätt som måste ha gjort något så in i helvete ont! Och jag var inte där!!

Jag vill inte att det har skett på det sättet, inte så!! Inte nu!!!! Vi skulle ju lämna detta jävla liv tillsammans, det lovade han mig, han skulle ta mig med!! Fattar inte hur jag ska överleva utan honom! Vilken jävla mardröm!!

Jag har letat och ropat efter Hobbe. Jag vet inte vad som är värst. Inte veta vad som har hänt eller hitta någon del av honom när jag letar. Vi har levt ihop i snart 16 år, hur ska jag klara av det?? Jag har en sådan jävla djup panik ångest. Det är inget som hjälper, en promenad är helt uteslutet.

Vart är han? Snälla Hobbe kom hem, jag älskar dig så otroligt mycket!! Det är ju han och jag mot världen, varför tog han inte med mig?? Honom kunde/kan jag lita på till 100%. Han är min bästa vän, en vän som alltid står ut med mig. Kom hem!!

Nu skiter jag i vad som händer, hela jävla livet, världen och universum kan fara åt helvete!! Jag hade stått ut med vad som helst, men inte detta, ta honom inte ifrån mig, snälla!! Inte Hobbe!! Allt som har hänt i mitt liv är bagateller om man jämför med detta. Allt annat är luft, men denna smärta och sorg är så jävla svår att utstå. Hur ska jag kunna ta bort hans saker, leva vidare och klara mig utan Hobbe??

Allt påminner mig om honom. Vilken grym ångest jag har!! Möjligheterna att överleva har drastiskt minskat. För vad ska jag leva för och varför?

Snälla, gör så att Hobbe kommer hem!! Jag önskar inget annat, jag lever gärna utan pengar mm men inte utan hans kärlek och närvaro!!

Hobbe!! Kom!! Det är ju du och jag mot världen, så var det då och så är det nu!! Jag älskar dig mer än livet!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar