tisdag 30 augusti 2011

Sista halvlek

Jag har idag skickat iväg mitt projekt till ett boktryckeri, så inom kort kommer den ut som Pocket!!
Det är ingenting som jag klarade av på egen hand, att den redan nu ska tryckas i pappersformat. Utan denna underbara vän hade inte min dröm blivit sann detta år. Jag kan ju inte säga att det är hennes fel, utan hennes förtjänst att jag inte har kunnat sova på flera dygn :) Jag har varit alldeles för uppspelt och nervös för att slappna av. Men det är det värt för vilken resa och vilken grej! Fattar fortfarande inte att det är sant. Men jag gör nog det när jag får deras första provtryck kanske redan nu i veckan. Fast jag vet faktiskt inte, för det enda jag har gjort är ju att skriva ner mina innersta tankar och funderingar. Ett jätte tack och en jätte kram vill jag ge till dig, Ann-Charlotte, för att du lånade mig pengar utan att ens ställa en fråga eller betänketid!! Det glömmer jag aldrig, du är den första som ska få ett signerat exemplar av mig.

Jag har egentligen mer att berätta men jag har ingen ro i kroppen till att sitta här. Det jag vill få med är att i söndags när jag fikade med Jörgen och Annsie, kramade jag om Jörgen och sa att jag älskar honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar