torsdag 11 augusti 2011

FramSteget Bokförlag

Det har hänt en hel del sedan midsommar. I januari började jag att göra om min blogg till en bok, som jag ville försöka ge ut och på så sätt förverkliga en dröm. Tack vare Patric Liljestrand på FramSteget Bokförlag blev drömmen sann och jag nådde det mål som jag så gärna ville nå.

Boken har nu kommit ut som e-bok och lite senare i höst kommer den även ut i pocket format. Jag har gjort en hemsida där intresserade kan läsa om mig och min väg från blogg till bok. Boken heter: "Att alltid känna sig ensam". På min hemsida finns beställningsnummer för e-boken men också till pocket boken, fast den går inte att beställa än.

Adressen på hemsidan är : http://www.ulricamolen.n.nu/. Bokförlagets hemsida är: www.framsteget.net/forlag

Jag kommer att fortsätta skriva här och dela med mig av mina upplevelser, tankar, funderingar och livet i övrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar