måndag 25 november 2013

Inspirerad och på gång

Fick en spark i baken av mitt bokförlag, Framsteget. De har gjort ett jätte jobb med min första bok, "Att alltid känna sig ensam." Den boken blev, månadens bok i fokus.

Det börjar klia i skriv tarmen. Idag berättade jag för Mimmi Hjortmyr, tjejen som har gjort båda mina tidigare omslag, vilken titeln fortsättningen på "Maria flörtar med sitt öde" ska ha.

Valde mellan två men till slut föll det sig helt naturligt eftersom jag redan vet hur jag ska avsluta berättelsen. Förhoppningsvis släpps den någon gång mellan februari och april. Jag har ju redan en hel del kapitel klara. Jag kommer antagligen bara att ge ut den som e-bok. Dagens människor läser hellre en bok via datorn än att ha en stående i bokhyllan. Det är något som jag måste ta hänsyn till och lägga in i beräkningarna.

Här är länken som fick mig varm om hjärtat, ödmjuk, generad, tårögd mm.

 http://www.framsteget.net/forlag/boken-fokus-att-alltid-kanna-sig-ensam/

Tack så jätte mycket för all reklam!! Nu ska ord och meningar bildas med hjälp av penna och papper.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar